سئو

آپدیت هسته گوگل (Google Core Update) جدیدترین آپدیت

به روز رسانی هسته گوگل به تغییر قابل توجهی در الگوریتم های گوگل اشاره دارد که بر نحوه ارزیابی و رتبه بندی وب سایت ها تأثیر می گذارد. گوگل معمولاً چندین به‌روزرسانی را در طول سال ارائه می‌کند، اما یک به‌روزرسانی هسته یکی از موارد مهم است که می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر رتبه‌بندی وب‌سایت و ترافیک جستجوی ارگانیک داشته باشد. در ایرانیجو با معرفی جدیدترین آپدیت هسته گوگل با شما هستیم.

آشنایی با آپدیت هسته گوگل

به روز رسانی های اصلی بسته به اینکه چقدر با الگوریتم جدید مطابقت دارند، می توانند بر روی وب سایت ها تأثیر مثبت یا منفی بگذارند. وقتی یک به‌روزرسانی منتشر می‌شود، وب‌سایت‌ها ممکن است تغییراتی را در رتبه‌بندی و ترافیک ارگانیک خود تجربه کنند و ممکن است مدتی طول بکشد تا تأثیرات برطرف شود.

کیفیت پادشاه است

برای در امان ماندن از آپدیت های گوگل، ایجاد مداوم محتوای ارزشمند متناسب با نیازهای مخاطب هدف را برنامه اصلی خود قرار دهید.

جنبه های فنی سایت خود را همواره بهینه کنید و برای تجربه کاربری اهمیت زیادی قائل شوید.

آپدیت هسته گوگل در مارس 2023 (فروردین 1403)

Google یک به‌روزرسانی الگوریتم اصلی را اعلام کرد که در 15 مارس آغاز شد و در 28 مارس به پایان رسید. این آپدیت در چهارشنبه 24 اسفند 1401 آغاز شد و انتهای آن نیز سه شنبه 8 فروردین 1401 بود.

مرتبط:   تفاوت دسته بندی و برچسب برای سئو چیست؟ بهمراه مثال

همزمانی این آپدیت هسته گوگل با ایام تعطیلات نوروز باعث شد برخی از سئوکار ها تاثیر این آپدیت بر روی سایت خود را با تاثیر تعطیلات عید بر سئو سایت را نتوانند تشخیص دهند.

به روز رسانی نظرات محصول فوریه 2023

Google راه‌اندازی به‌روزرسانی بررسی‌های محصول فوریه 2023 را اعلام کرد که در 21 فوریه آغاز شد و در 18 مارس تکمیل شد. این به‌روزرسانی در سراسر جهان برای این زبان‌ها اعمال می‌شود: انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهستانی.

آپدیت Link Spam دسامبر 2022

گوگل از راه اندازی آپدیت Link Spam در دسامبر 2022 خبر داد که در 14 دسامبر آغاز شد و در 12 ژانویه تکمیل شد. با این به روز رسانی، گوگل از قدرت “SpamBrain” برای خنثی کردن تاثیر پیوندهای غیرطبیعی بر نتایج جستجو استفاده می کند.

سخن پایانی در خصوص Google Core Update

اگر صاحب وب‌سایت هستید، مهم است که از به‌روزرسانی‌های هسته Google مطلع باشید و مطمئن شوید که وب‌سایت شما برای آخرین تغییرات الگوریتم بهینه شده است. این شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا و مرتبط، بهبود تجربه کاربر و ایجاد لینک های معتبر از سایر وب سایت ها است.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا