لوله بازکنیمهرشهر

بهترین لوله بازکنی مهرشهر ✔️【لیست 10 تایی】تخلیه چاه در مهرشهر

یکی از مشکلاتی که در هر خانه‌ای ممکن است رخ دهد گرفتگی لوله و پرشدن چاه فاضلاب است. این گرفتگی در لوله آشپزخانه، سرویس بهداشتی، بالکن، پاسیو، حمام و غیره صورت می‌گیرد. در این زمان بهتر است با بهترین لوله بازکنی مهرشهر یا تخلیه چاه مهرشهر تماس بگیرید، چرا که مراجعه به افراد غیرمتخصص دردسرهای زیادی مانند دوباره کاری، کثیفی و نشتی ساختمان و غیره را در پی دارد.

لوله بازکنیسراسر مهرشهر
ساعات کاری24 ساعته
هزینه خدمات100 الی 600
تخلیه چاهلایروبی، کف تراشی و حفرچاه
خدمات لوله بازکنی مهرشهر

بهترین لوله بازکنی مهرشهر

اگر لوله های منزل یا محل کار شما دچار مشکل گرفتگی شده است، و یا شکستگی یا آبریزش دارد، همین الان با لوله بازکنی مهرشهر تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای با بهترین قیمت بهره مند شوید.

تخیله چاه در مهرشهر

زمانی که چاه فاضلاب پر می‌شود و یا دچار گرفتگی می‌شود، زندگی در آن محل دچار اختلال خواهد شد، چرا که استفاده از سرویس بهداشتی، حمام و حتی شستشوی آشپرخانه مختل می‌گردد، و ممکن است حتی بود بد فاضلاب نیز اهالی چندین ساختمان اطراف را نیز اذیت کند. در این هنگام نیاز به خدمات تخلیه چاه در مهرشهر برای بازکردن چاه یا لایه روبی چاه دارید.

لیست بهترین لوله بازکنی و تخلیه چاه در مهرشهر (نزدیکترین لوله بازکنی در محدوده مهرشهر)

لطفا در زمان تماس بگویید که در ایرانیجو با آنها آشنا شده اید.

ردیفنام شماره تلفنآدرس
1لوله بازکنی امید09106552020مهرشهر،
لوله بازکنی بهروز09123171321مهرشهر، شهرک اوج
لوله بازکنی مهرشهر09123690915مهرشهر
لیست خدمات لوله بازکنی در مهرشهر

برای ثبت اطلاعات خود در لیست فوق و مشاهده تعرفه تبلیغات اینجا کلیک کنید.

دلایل گرفتگی لوله چیست؟

شایع‌‌ترین دلایل گرفتگی لوله عبارتند از:

  1. گرفتگی به وسیله اشیا و یا مواد غذایی مثل روغن، کورک لباس، تفاله چای و قهوه، استخون ماهی، پوست تخم مرغ و غیره، موارد ذکر شده ممکن است وارد لوله فاضلاب شده و باعث باریک شدن مسیر لوله و در نتیجه موجب گرفتگی لوله می‌شود.
  2. از شایع‌‌ترین دلایل دیگر می‌توان به رعایت نکردن اصول معماری و مهندسی در هنگام ساخت و ساز ساختمان‌ها اشاره کرد که بعد از مدتی کمی مشکل به وجود می‌آید.
  3. در بعضی از مواقع نیز ممکن است در هنگام ساخت و ساز، مصالح ساختمانی وارد لوله شود.
خدمات لوله بازکنی آنلاین و اینترنتی
خدمات لوله بازکنی آنلاین و اینترنتی

نشانه‌های گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

  • پیچیدن بوی نامطبوع فاضلاب در محیط
  • گرفتگی توالت فرنگی و یا ایرانی
  • بالا زدن آب در حمام یا سرویس بهداشتی
  • پدید آمدن حشرات موذی در ساختمان
  • جمع شدن فاضلاب در سینک‌ ظرف‌شویی یا روشویی

هر زمان که دچار مشکل گرفتگی لوله، یا ترکیدگی لوله شدید کافی است با خدمات لوله بازکنی مهرشهر تماس بگیرید.

چند راه حل ساده برای رفع گرفتگی لوله در مهرشهر

اگر دچار مشکل گرفتگی لوله در خانه یا محل کار خود شده اید، با روشهای زیر ممکن است بتوانید گرفتگی را برطرف کنید.

رفع گرفتگی لوله با آب جوشیده

ساده‌‌ترین راه برای باز کردن لوله گرفته شده استفاده از آب جوش است. آب جوش را در 2 یا 3 مرحله داخل لوله‌ی گرفته شده به آرامی بریزید و کمی منتظر بمانید سپس دوباره این کار را تکرار کنید.

بازکردن لوله با سیم بلند و خمیده (فنر)

یکی دیگر از روش‌های ساده برای باز کردن لوله این روش است. یک کاور یا گیره‌ای که به آن لباس‌های خود را آویزان می‌کنید صاف کنید و آن را به داخل لوله بفرستید و با آن میله تمام محتویات و جرم‌های داخل لوله را به خوبی بیرون بکشید. توجه کنید که محتویات را به هیچ وجه هل ندهید تا به پایین برود، سپس وقتی تمام محتویات را خارج کردید، با آب داغ لوله را به خوبی شستشو دهید.

رفع گرفتگی لوله‌های روشویی و دستشویی در مهرشهر
رفع گرفتگی لوله‌های روشویی و دستشویی در مهرشهر

رفع گرفتگی لوله با ماده شوینده

در صورتی که لوله‌ی سرویس بهداشتی شما دچار گرفتگی شده است، 1/4 فنجان ماده شوینده ظرف را با مقداری آب ترکیب کنید و آن را بجوشانید، این ترکیب داخل لوله را به خوبی تمیز می‌کند و باعث باز شدن لوله می‌شود؛ و مثل روان کننده در لوله فاضلاب عمل می‌کند. بعد از انجام این کار حتما مقدار کافی آب داغ در داخل لوله بریزید.

بازکردن لوله با جوش شیرین و سرکه

اگر لوله‌ی حمام شما مسدود شده، کمی جوش شیرین را به همراه سرکه به خوبی مخلوط کنید، و طی دو مرحله داخل لوله بریزید، و حدود 1 ساعت منتظر بمانید؛ سپس وان را با آب داغ پر کرده و درپوش وان را بردارید و آب را با فشار 45 تا 60 گالن به لوله بفرستید. این فشار وارد شده و موادی که قبلا داخل لوله‌ها بوده راه لوله را به راحتی باز می‌کند.

مرتبط:   بهترین لوله بازکنی باغستان ✔️【لیست 10 تایی】تخلیه چاه باغستان

جوهر نمک برای بازکردن گرفتگی لوله

اول به این نکته توجه کنید که برای استفاده از این محلول باید خیلی احتیاط کنید، پس یک دستکش پلاستیکی بپوشید و حتما از محافظ چشم استفاده کنید، جوهر نمک محلولی است که می‌تواند باعث سوختگی‌های شدید شود. مقدار 3/4 گالن آب سرد را با 3 فنجان جوهر نمک به خوبی ترکیب کنید تا ترکیب شروع به جوشش کند، سپس محلول را داخل لوله‌ی گرفته شده بریزید و حدود نیم ساعت منتظر بمانید. بعد با آب داغ لوله‌ی گرفته شده را به خوبی شستشو دهید، در صورت لزوم می‌توانید دوباره این کار را انجام دهید.

رفع مشکل گرفتگی لوله‌های حمام

مخلوط نمک و سرکه برای بازکردن لوله گرفته

یک سوم فنجان نمک را با یک سوم فنجان سرکه به خوبی مخلوط کنید، هنگامی که این ترکیب شروع به جوشش کرد سریع ترکیب را داخل لوله بریزید. این مخلوط باعث تمیز شدن لوله می‌شود و محتویات گیر کرده در لوله را از بین می‌برد. بهتر است تمام طول شب این ترکیب در لوله به همان شکل بماند و سپس با آب داغ و پرفشار، لوله را به خوبی بشویید.

لوله زانویی

به این لوله به دلیل شباهتش به زانو، لوله زانویی گفته می‌شود. لوله‌ای خمیه است که انعطاف پذیر است و یکی از راهای ساده برای باز کردن لوله ظرفشویی است. اول باید لوله‌ی زانویی را باز کرده سپس آن را به خوبی شستشودهید و دوباره آن را سر جایش قرار دهید.

نمک و جوش شیرین

نصف فنجان نمک را با نصف فنجان جوش شیرین به خوبی مخلوط کنید، و این ترکیب را داخل لوله‌ی گرفته شده بریزید و سپس حدود 10 تا 20 دقیقه منتظر بمانید. بعد آب جوش را داهل لوله بریزید و شستشو دهید، این محلول می‌تواند چربی‌ها و جرم‌های داخل لوله را به خوبی حل می‌کند.

تخلیه سینک

اول یک سطل خالی را برای جمع کردن آب زیر لوله یو شکل فاضلاب بگذارید، سپس با استفاده از آچار، واشر دو سر انتهایی لوله‌ی مورد نظر را که زیر سینک هست شل کنید.

حتما اجزای لوله را با دست نگه دارید وقتی پست‌ها را به طور کامل باز کردید، سپس آن را آزاد کنید وسعی کنید که به طرف سطل برگردانید تا همه‌ی محتویات لوله داخل سطل بریزید. سپس هرچه داخل لوله مانده را با کمک مسواک یا وسیله‌ای که با آن می‌تواند داخل لوله را تمیز کند، به خوبی تمیز کنید.

جارو برقی خشک و تر

این وسیله برای باز کردن لوله بسیار به درد بخور است. با مکش قوی این جاروبرقی می‌توانید تمام محتویاتی که داخل لوله گیر کرده را بیرون بکشید.

اسید لوله بازکن

چرا نباید برای باز کردن گرفتگی لوله از اسید استفاده کرد؟.

به این نکته حتما توجه داشته باشید که برای باز کردن لوله به هیچ وجه نباید از اسید استفاده کرد. این روش بد‌ترین روشی است که بعضی از افراد برای رفع سریع گرفتگی انجام می‌دهند. این محلول باعث باز شدن اتصالات می‌شود و فقط باعث افزایش هزینه‌ی اضافی برای شما می‌شود.

اگر این کارهای ذکر شده پاسخگو نبود نگران نباشید، توصیه می‌کنم برای جلوگیری از هزینه‌ی اضافی قبل از اقدام به رفع مشکل حتما با فردی متخصص در این امور مشورت کنید. هر زمان که با این قبیل از مشکلات رو به رو شدید می‌توانید از خدمات لوله بازکنی آنلاین مهرشهر استفاده کنید و بدون دردسر در کم‌ترین زمین و به تمیز‌‌ترین شکل، با دستگاهای پیشرفته مشکلتان را رفع کنید.

خدمات لوله بازکنی مهرشهر چیست؟

هنگامی که به دلایل ذکر شده، لوله دچار گرفتگی شد، می‌توان از وسایل و تجهیزات زیادی برای رفع این مشکل استفاده کرد و لوله مسدود شده را باز کرد. اما بهترین روش استفاده از فنر لوله بازکنی است.

بازکردن انواع لوله با لوله بازکنی آنلاین مهرشهر
بازکردن انواع لوله با لوله بازکنی آنلاین مهرشهر

لوله بازکنی در مهرشهر یک شغل تخصصی است که افرادی که دارای ابزار و تجهیزات حرفه‌ای هستند و در این خصوص آموزش کافی و تجربه بالا دارند، اقدام به بازکردن گرفتگی لوله‌ها می‌کنند.

فنر لوله بازکنی چیست؟

فنر هیدرولیک لوله بازکنی، وسیله‌ای بسیار قوی برای تمیز کردن قسمتی از سیستم لوله کشی، تا حدود طول 8 متر است. همچنین برای تخلیه لوله‌های خانگی که بسته شده هستند نیز مناسب است. لوله بازکنی با فنر در مهرشهر

مرتبط:   بهترین لوله بازکنی کردان ✔️【لیست 10 تایی】تخلیه چاه کردان

جنس اکثر فنرهای لوله بازکنی از جنس فولاد مقاوم است و نوک تقریبا 100 سانتی متر می‌باشد.

روش کار انواع فنر لوله بازکنی به این صورت است که، این فنر مواد اضافی که باعث بسته شدن چاه شده است را به کمک پیچ‌های مخروطی شکلی که در نوک فنر وجود دارد، به درون چاه حرکت می‌دهد و تمامی موادی که باعث مسدود شدن لوله شده است را از دیواره‌ی لوله به طور کامل جدا می‌کند و باعث باز شدن لوله می‌شود.

به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از این دستگاه باید حتما مهارت استفاده از این دستگاه را داشته باشید به همین دلیل بهتر است که این کار را به فردی متخصص و با تجربه بسپارید. می‌توانید همین الان با ما تماس بگیرید و از خدمات لوله بازکنی آنلاین در مهرشهر بهره مند شوید.

لوله بازکنی مهرشهر با داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای برای کمک به شما عزیزان برای رفع مشکل گرفتگی لوله به مناسب‌‌ترین هزینه آماده است.

فنر لوله بازکنی
فنر لوله بازکنی
نمونه‌ای از فنر لوله بازکنی
نمونه‌ای از فنر لوله بازکنی

انواع فنر لوله بازکنی چیست؟

در روش باز کردن لوله با فنر از دو نوع فنر می‌توان استفاده کرد که عبارتند از:

  • فنر لوله بازکنی دستی
  • فنر لوله بازکنی با دریل

که در ادامه هر دو نوع را توضیح می‌دهیم. برای دریافت خدمات لوله بازکنی با فنر در مهرشهر با تکنسین های مجاز تماس بگیرید.

فنر لوله بازکنی دستی

از این نوع فنر برای باز کردن گرفتگی‌های سطحی و ساده استفاده می‌شود، که به سرعت و به راحت‌‌ترین شکل ممکن مشکل را حل می‌کند.

روش کار با فنر لوله بازکنی دستی.

حتما قبل از استفاده از این فنر از دستکش مخصوص استفاده کنید، بعد نوک این فنر را درون لوله فاضلاب بسته شده بگذارید و به آرامی آن را داخل لوله حرکت دهید تا وقتی که به مانعی برخورد کند و فنر نتواند جلوتر برود. این کار را آهسته و با احتیاط انجام دهید تا لوله آسیب نبیند.

هنگامی که مطمئن شدید فنر از این جلوتر نمی‌رود می‌بایست انتهای فنر را بچرخانید. فنر‌های لوله بازکنی دارای سرهای انعطاف پذیر و ارتجاعی می‌باشند و درون لوله له راحتی شروع به پیچش می‌کند که همین پیچش باعث می‌شود لوله کاملا تمیز شود.

وقتی فنر را خارج کرید متوجه می‌شوید تمام موارد اضافی به همراه آن خارج شده است.

لوله بازکنی با دریل در مهرشهر

همچنین شما می‌توانید برای افزایش سرعت از دریل در انتهای فنر استفاده کنید.

لوله بازکنی با دریل
لوله بازکنی با دریل

مزایای استفاده از دریل چیست؟

  • چرخش فنر با سرعت و قدرت بالا: هنگامی که از دریل استفاده کنید، فنر با سرعت بیشتر و قدرت بالا‌تری می‌تواند باعث باز شدن لوله‌ی گرفته شود.
  • دستگاهی سبک با حجم کم: این دستگاه نسبت به دستگاه فنر زنی حجم کم‌تری دارد و راحت‌تر حمل و نقل می‌شود.

معایب استفاده از دریل چیست؟

  • کنترل سخت فنر: در این روش چون فنر سرعت بالایی دارد کنترل و مهار کردن آن بسیار سخت است و امکان دارد از دست در برود و به جایی صدمه وارد کند.
  • سرعت بیش از انداز بالای فنر: اگر از فنرهایی که طول بیش‌تری دارند استفاده شود، وقتی از این روش بخواهیم لوله را باز کنیم ممکن است، سر فنر با سرعت بالایی به لوله برخورد کند و موجب ترک یا شکستگی لوله شود.
  • فنر بدون محافظ : از آن جایی که امکان دارد در طول انجام کار فنر دور پارچه و یا لباسی بپیچد، نداشتن فنر می‌تواند بدون محافظ بسیار خطرناک باشد.

اگر میخواهید فنر را به دریل متصل کنید به این نکته توجه کنید که، طول فنر نباید زیاد باشد و حتما مراقب دستان خود هنگام استفاده از دریل باشید.

در آخر به این نتیجه می‌رسیم که این روش برای افراد مبتدی مناسب نیست، و با این کار ممکن است به لوله و یا شخص آسیب جدی وارد شود و باعث هزینه‌های گزاف شود.

به همین دلیل ضروری است که این کار را به شخصی بسپارید که مهارت کافی در استفاده از این ابزار را داشته باشد. تنها با یک تماس از خدمات لوله بازکنی اینترنتی در مهرشهر بهره مند شوید.

خدمات تخلیه چاه مهرشهر چیست؟

به خارج کردن مواد زائدی مانند فضولات، مو، مواد پلاستیکی و. . که از طریق لوله‌های فاضلاب وارد چاه فاضلاب شده، تخلیه چاه فاضلاب می‌گویند.

تخلیه چاه در مهرشهر در کم‌ترین زمان
تخلیه چاه در مهرشهر در کم‌ترین زمان

این مواد نمی‌گذارد آب به زمین نفوذ کند و مثل یک لایه‌ای عمل می‌کند که ضد آب است. این مواد باعث پر شدن سریع چاه می‌شود چون نمی‌گذارد که چاه، آب را به خوبی دفع بکند و در نتیجه چاه، نیاز به تخلیه دارد.

مرتبط:   بهترین لوله بازکنی اندیشه ✔️【لیست 10 تایی】تخلیه چاه در اندیشه

هنگامی که چاه فاضلاب پر می‌شود باید هرچه سریع‌تر برای خالی کردن چاه، اقدام کرد.

نشانه‌های پر شدن چاه در مهرشهر

پر شدن چاه‌ها نشانه هایی در بر دارد:

  • پس زدن آب و فضولات در توالت توسط چاه فاضلاب
  • مشاهده کف و آب در کفشوی حمام یا آشپزخانه و یا سیفون
  • بوی بد فاضلاب
  • پر شدن چاه توالت
  • وجود حشرات موذی و غیره

اگر به این نشانه‌ها مواجه شدید، حتما برای تخلیه چاه اقدام کنید.

به دلیل کوچک بودن انبار ساختمان‌های نوساز، چاهای فاضلاب در این خانه‌ها به صورت ناگهانی بعد از سه تا پنج سال پر می‌شوند و نیاز به تخلیه چاه فاضلاب دارند.

روش تخلیه چاه فاضلاب در مهرشهر

برای تخلیه چاه، روش‌های متفاوتی وجود دارد که طریقه‌ی کار کردن با آن‌ها تقریبا مشابه است اما این روش‌ها هزینه‌های متفاوتی دارند.

  1. پمپ لجن کش
  2. پمپ آب کش
  3. دستگاه مکنده یا ساکشن

در ادامه بهترین روش تخلیه چاه را توضیح می‌دهیم.

بهترین روش تخلیه چاه در مهرشهر چیست؟

استفاده از پمپ لجن کش، بهترین روش تخلیه چاه فاضلاب است. بعد از لجن کشی توسط تانکر، فردی که در این امر تخصص کافی دارد به داخل چاه رفته و شروع به لایروبی می‌کند.

بررسی روش‌های تخلیه چاه
بررسی روش‌های تخلیه چاه

برای خالی کردن چاه پر شده از ماشین‌های مخصوص مانند تانکر تخلیه چاه(6 و 12 هزار لیتری)، پمپ لجن کش، مکنده و یا ساکشن می‌توان استفاده کرد.

استفاده از این ماشین‌های مخصوص باعث می‌شود که خطر هایی مثل ریزش و یا تخریب چاه صورت نگیرد و از چاه بتوان مثل روز اول استفاده کرد.

تخلیه چاه مهرشهر با ماشین

در روش مکنده ساکشن؛ دستگاه ساکشن بر روی ماشین خاور بنز (ظرفیت 6 هزار لیتر ظرفیت) و ماشین رنو بادسان (12 هزار لیتر ظرفیت) نصب می‌شود و ماشین و تانکر تخلیه چاه ساخته می‌شود و نوعی دیگر از این ماشین‌ها با پمپ‌های مخصوص کار می‌کند.

روش تخلیه چاه با ماشین
روش تخلیه چاه با ماشین

بعد از لایروبی کامل چاه توسط این ماشین ها، از نیسان هایی که بشکه دارند، برای انتقال این مواد استفاده می‌شود و پس از کفتراشی از ماشین کمپرس خاک، برای باقی مانده خاک استفاده می‌شود.

تخلیه سپتیک تانک در مهرشهر

این نوع تخلیه با کمک دستگاهای مکنده ویژه و با نیروی انسانی انجام می‌‍‌‌‍شود. سپیتک تانک، با این روش به طور کامل تخلیه می‌شود.

سپتیک تانک به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. لایروبی سپتیک آشغالگیر
  2. لایروبی سپتیک لجن گیر

روش این دو وسیله کاملا متفاوت است.

در لایروبی سپتیک لجن گیر، لجن انباشته می‌شود و در لایروبی سپتیک آشغالگیر؛ آشغال‌ها انباشته می‌شود.

تخلیه سپتیک تانک
تخلیه سپتیک تانک

خود لایروبی سپتیک لجن گیر نیز به دو دسته تقسیم بندی می‌شود:

  1. لایروبی سپتیک لجن گیر صنعتی
  2. لایروبی سپتیک لجن گیر خانگی

تصفیه بعضی از خانه ها، توسط باکتری‌های هوازی و بی‌هوازی انجام می‌شود. این عمل باعث جدا شدن لجن از آب می‌‍شود و آب را به طور کامل تصفیه می‌‌کند. در این نوع تصفیه از لجن گیر‌های صنعتی استفاده می‌شود.

توجه کنید که در تصفیه خانه‌های خانگی این عمل تفاوت دارد.

لایروبی چاه فاضلاب چیست؟

هرگاه اجسامی مثل گل و لای، سنگ، خاک، لجن و در کل مواد جامد باعث گرفتگی چاه شود، به عملیات خارج کردن این مواد لایروبی گفته می‌شود.

لایه روبی چاه فاضلاب در مهرشهر
لایه روبی چاه فاضلاب در مهرشهر

در اکثر مواقع بعد از تخلیه کامل چاه، می‌باست لایروبی و کف تراشی نیز توسط فردی متخصص و با تجربه، ضمن اجازه مش‌تری انجام شود.

این کار از ریزش چاه جلوگیری می‌کند و باعث عمر بیشتر چاه می‌شود.

برای لایروبی بهتر چاه، بهتر است از نیروی انسانی استفاده شود.

بعد از تخلیه چاه به طور کامل، فرد متخصص داخل چاه می‌رود و شروع به تراشیدن رسوب باقی مانده و گل و لای می‌کند و آن‌ها را از چاه، خارج می‌کند.

رسوب تراشی چاه بدون تخریب در مهرشهر

به تخلیه و کندن رسوبات، فاضلاب مانده و سفت شده در کف و دیواره‌های چاه فاضلاب، رسوب زدایی می‌گویند.

رسوب تراشی چاه فاضلاب در مهرشهر
رسوب تراشی چاه فاضلاب در مهرشهر

رسوب زدایی چاه‌های فاضلاب امری مهم، مخصوصا برای چاه‌های قدیمی است که به مرور زمان فرسوده و کهنه شدند و دیگر کارایی اولیه را ندارند.

برا جلوگیری از خسارت، بهتر است به موقع رسوب زدایی چاه انجام شود.

ترمیم و نوسازی چاه در مهرشهر

دقت کنید اگر زودتر از اینکه چاه به طور کامل پر شود برای خالی کردن آن اقدام کنید، می‌توانید مابقی مشکلات چاه را نیز برطرف کنید و از تخریب زود هنگام چاه جلوگیری کنید.

شماره تماس بهترین تخلیه چاه و لوله بازکنی مهرشهر

ارائه خدمات لوله بازکنی در مهرشهر
ارائه خدمات لوله بازکنی در مهرشهر

برای استفاده از خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در مهرشهر، می‌توانید با شماره درج شده در ایرانیجو تماس بگیرید، و بصورت آنلاین و اینترنتی؛ با یک لوله بازکن در نزدیکی خود هماهنگ شوید، تا در کم‌ترین زمان بازکردن لوله در محل را برای شما انجام دهد.

3/5 - (2 امتیاز)

یکتانت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا