وبلاگ

شهرک بعثت کرج ، شهرک بعثت مشکین دشت کجاست ؟

شهرک بعثت کرج کجاست ؟شهرک بعثت  مشکین دشت ، مزایا و معایب این منطقه ، خرید خانه و املاک در این منطقه ، امکانات رفاهی و دسترسی ، امکانات اموزشی ، تفریحی ، رستوران ها و پارک ها

شهرک بعثت کرج :

شهرک بعثت واقع در جاده محمدشهر کرج می باشد.این شهر یکی از منطقه های مشکین دشت کرج میباشد . بعثت یک شهرک درحال ساخت می باشد که حدودا ۶۰درصد اراضی آن در حال ساخت است.در فاصله ی ۵کیلومتری متروی محمدشهر قرار دارد. یک شهرک شخصی ساز می باشد.امکانات این شهرک اعم از آب برق گاز تلفن و…کامل می باشد.

و یک شهرک کاملا دنج و حومه ی آن از اراضی سرسبزو چشمگیرو دارای آب و هوایی فوق العاده تمیز می باشد.اگر به دنبال شهرکی می گردید که دارای آب و هوای خوب باشد و امکانات رفاهی در آن کامل و قیمت مسکن در آن منطقی و به شهر تهران و کرج هم نزدیک باشد.

همچنین دارای آینده ای روشن و سرمایه گذاری آن اطمینان باشد. بدون شک شهرک بعثت یک انتخاب مناسب می باشد.

شهرک بعثت کرج

شهرک بعثت کرج :

این شهرک که یکی از شهرک های مشکین دشت کرج  میباشد .

همسایه شهرک مهندس زراعی کرج میباشد که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و فاصله چندانی باهم ندارند .این شهرک یک یشهک تازه ساخت میباشد. از لحاظ بافت شهری دارای اپارتمان های زیاد و به صورت نوساز میباشد . امکانات رفاهی در حال حاضر در این منطقه تکمیل شده است و مانند گذشته مشکلات قبل را ندارد. اما این منطقه در حال پیشرفت میباشد و برای سرمایه گذاری یک انتخاب خوب به شمار میرود.

مرتبط:   بهترین مهد کودک پیروزی 👶 [لیست 10 تایی] مهدکودک خوب، آدرس و شماره

آب و هوای شهرک بعثت کرج :

این منطقه به دلیل دور بودن از منطقه مرکزی کرج و تهران آب و هوای پاکیزه تری نسبت به کرج و تهران دارد.همچنین وجود باغ ها یی که در شهرک مهندس زراعی قرار دارد باعث شده است آب  و هوا در این منطقه مطبوع تر از قسمت های دیگر کرج باشد.

دسترسی به شهرک بعثت کرج :

این منطقه در امتداد بلوار اتحاد ، بلوار سعدی ، و بلوار شهید کاظمی و بلوار حافظ  قرار گرفته است . شما برای دسترسی به این منطقه میتوانید از جاده مشکین دشت به این منطقه بروید یا از طریق جاده شهرک مهندس زراعی به این منطقه دسترسی پیدا کنید .دسترسی به شهرک بعثت کرج راحت بوده و شما با توجه به محلی که قرار دارید میتوانید نزدیکترین  مسیر را از چندین مسیر انتخاب کنید.

دسترسی با مترو :

اگر شما قصد دارید با استفاده از مترو به این منطقه بروید. باید از ایستگاه محمد شهر رفت و امد کنید . و با استفاده از تاکسی یا اتوبوس هایی که در پایانه البرز قرار دارند به این منطقه بروید.

پارک ها و تفرجگاه ها :

اگر قصد رفتن به پارک یا فضای سبز دارید اما نمیخاهید از این  منطقه زیاد دور شوید.میتوانید به پارک ها و فضاهای سبزی که در خود این منطقه وجود دارد مراجع کنید و آب و هوایی تازه کنید

  • پارک زیتون واقع در انتهای کوچه یاس 3
مرتبط:   آیفون 15 کی میاد؟ غول اپل چی داره Apple iphone 15

در این منطقه قرار دارد و خارج از محل شهرک بعثت کرج نمیباشد

اگر شما بتوانید مسافتی را طی کنید پارک های بیشتری در اطراف این منطقه وجود دارد همچین این مطقه دارای یک سالن ورزشی به نام شهرک بعثت واقع در بلوار حافظ میباشد.

پارک زیتون

خرید خانه و مسکن :

این منطقه به علت اینکه در حال پیشرفت میباشد خرید خانه و املاک یک سرمایه گذاری مناسب در طولانی مدت میباشد

امکانات این منطقه یا گذر زمان تکمیل شده و همچنین آب و هوای پاکیزه ای که دارد خود میتواند دلیل ماسبی برای انتخاب خرید یا اجاره در این خانه باشد همچنین این منطقه به دلیل اینکه اپارتمان های تازه ساخت دارد تمیز بوده و خانه ها شیک تر میباشد.

بلوارها و خیابان ها :

بلوار ملاصدرا که در شهرک بعثت کرج قرار دارد و به عبارتی بلوار اصلی میباشد که شما از طریف این بلوار میتوانید به خیابان هایی این منطقه دسترسی پیدا کنید  از خیابان هایی که در دوطرف این بلوار قرار گرفته اند خیابان های زنبق  ، نیلوفر ، یاس و شقایق میباشد که نام این خیابان ها از مشاره 1 تا 9 نام گذاری شده است و هریک از این خیابان ها عریض بوده و ظاهر مناسبی دارد همچنین بلوار سعدی که در این منطقه قراردارد یکی پل ارتباطی بین شهرک مهندس زراعی و شهرک بعثت میباشد

مرتبط:   امامزاده شفیع کجاست؟ معرفی نقشه، آب و هوا و جمعیت

رستوران ها :

در این منطقه رستوران های سنتی و فست فود به وفور یافت میشود و شما میتوانید انها را امتحان کنید پیتزا نشاط ، فست فود زیتون ، فست فود نارگیل واقع در بلوار سعدی ، فلافل آبادان واقع در بلوار حافظ ، رستوران ته چین واقع در زنبق یکم تعدادی از رستوران های این منطقه میباشند

3.9/5 - (9 امتیاز)

یکتانت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا