رپورتاژ آگهی

کیش با تور بریم یا شخصی

جزیره کیش یکی از مقاصد پرطرفدار برای تفریح و سرگرمی به شمار می‌آید و در حال حاضر به عنوان نگین خلیج فارس معرفی می‌شود. انواع تفریحات آبی و ساحلی در این جزیره وجود دارند و جزء سفر‌های پرهزینه محسوب می‌شود. به دلیل هزینه‌های بالای سفر به جزیره کیش بسیاری از افراد در بین انتخاب سفر به صورت شخصی یا با استفاده از تور سردرگم هستند و نمی‌تواند تصمیم درستی در رابطه با اینکه کیش با تور بریم یا شخصی اتخاذ نمایند. برای پاسخ به این سؤال نیازمند این هستید که هزینه‌های سفر و امکانات هر دو مانند قیمت تور کیش یا هزینه‌‌های سفر شخصی را با یکدیگر مقایسه کنید.

زمان یکی از عوامل مهم برای انتخاب نوع سفر به کیش

یکی از مهم‌ترین و با اهمیت‌ترین عواملی که برای انتخاب سفر شخصی یا تور مورد توجه قرار می‌گیرد، زمان است. این موضوع حتی در رابطه با قیمت تور کیش نیز تأثیر‌گذار خواهد بود. زمانی که قصد سفر به جزیره کیش با تور را داشته باشید فقط نیاز است تا اقدام به انتخاب تور مورد نظر کنید و سپس هزینه آن را بپردازید؛ اما در سفر شخصی به این جزیره تمامی اقدامات مانند خرید بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل به عهده خودتان خواهد بود، بنابراین در ایام شلوغ سال معمولاً تهیه بلیط و رزرو آن برای شما دشوار است.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در رابطه با خدماتی است که در زمان استفاده از تور کیش دریافت می‌کنید. در واقع خدمات تور کیش فقط مختص به رزرو بلیط نیست؛ چرا که امکان استفاده از ترانسفر برگشت و استقبال فرودگاهی نیز وجود دارد. علاوه بر این خدمات ویژه‌ای مانند بازدید از مکان‌های مختلف در کشور مقصد به وسیله تور‌های گردشگری وجود دارد؛ اما در صورتی که به صورت شخصی اقدام به سفر کنید، مسئولیت هماهنگی تمامی این موارد بر عهده خودتان خواهد بود.

مرتبط:   جاهای دیدنی طبیعی در گرجستان

هزینه سفر با خودرو شخصی یا هواپیما به کیش

برای اینکه بدانید کیش با تور بریم یا شخصی باید هزینه‌های سفر به این جزیره را با وسایل حمل و نقل مختلف مانند خودروی شخصی و هواپیما مورد بررسی قرار دهید. برای سفر به جزیره کیش دو نوع مسیر را می‌توانید انتخاب کنید. مسیر اول که با خودروی شخصی خود را به بندر چارک یا بندرعباس برسانید و از آنجا به وسیله لنج به این جزیره مسافرت کنید.

مسیر دوم استفاده از مسیر حمل و نقل هوایی است که با استفاده از این روش کمتر از دو ساعت می‌توانید به جزیره کیش سفر داشته باشید. از مزیت‌های سفر با هواپیما می‌توان به راحتی و امنیت بالا اشاره کرد اما هزینه‌های سفر افزایش پیدا خواهد کرد. روش بعدی که با استفاده از خودروی شخصی است، به دلیل طولانی بودن مسیر، کمی خسته خواهید شد؛ اما برای کم کردن هزینه‌ها انتخاب مناسبی است. علاوه بر این در زمان سفر می‌توانید از شهر‌های مختلف نیز دیدن کنید.

تخفیف ‌های ویژه برای سفر با تور به کیش

در برخی از فصول سال قیمت تور کیش می‌تواند متغیر باشد. در زمان استفاده از تور کیش می‌توانید از مکان‌های گردشگری با تخفیف‌های مناسبی استفاده کنید چرا که مجریان برگزاری تور کیش به دلیل تعداد زیاد بلیط می‌توانند تخفیف‌های مناسبی را بگیرند و در اختیار گردشگران و مسافران قرار دهند. علاوه بر این، برای اقامت در هتل و رزرو بلیط رفت و برگشت و هزینه اقامت هزینه‌های کمتری را می‌توانید پرداخت کنید.

مرتبط:   چرا باید حتما از قالیشویی های مجاز خدمات بگیریم؟

امکان استفاده از خدمات گردشگری و برخی از سرویس‌های رفت و برگشت و امکاناتی مانند ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی وجود دارد اما در حالی که از سفر‌های شخصی استفاده کنید، باید هزینه‌های حمل و نقل درون شهری را پرداخت نمایید و با در نظر گرفتن اینکه هزینه‌های کرایه در جزیره کیش بالا است، معمولاً مجبور خواهید شد تا برای رفت و آمد و حمل و نقل در این جزیره هزینه‌های زیادی را بپردازید.

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با انتخاب اینکه کیش با تور بریم یا شخصی بسیار مهم است ترجیحات فردی به شمار می‌آید. به بیان دیگر بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند مدیریت‌های سفر را در اختیار داشته باشند، ترجیح می‌دهند تا ساعات رفت و برگشت و استراحت را خودشان کنترل نمایند. بنابراین برخی از خانواده‌ها تمایل ندارند تا با برنامه‌های سفر خود از برخی تور‌ها که به صورت دسته جمعی برگزار می‌شوند، استفاده کنند.

مطمئناً برای چنین افرادی سفر شخصی اولویت دارد چرا که هماهنگ شدن با بسیاری از افراد دیگر برای آن‌ها دشوار خواهد بود. در صورتی که وقت و حوصله کافی برای هماهنگی با سایر افراد حاضر در تور‌های دسته جمعی را دارید، پیشنهاد می‌شود تا در این برنامه‌ها شرکت کنید.

کلام پایانی

مرتبط:   معرفی 7 برند ایمپلنت کره ای در ایران

بسیاری از مسافرین و گردشگران که قصد سفر به جزیره کیش را دارند همواره در رابطه با اینکه کیش با تور بریم یا شخصی سؤالات زیادی را مطرح می‌کنند به همین دلیل نیاز است تا برای انتخاب نوع سفر به این جزیره موارد مهمی را مد نظر داشته باشید. به عنوان مثال در صورتی که هزینه‌های سفر برای شما جزء اولویت به شمار می‌آید می‌توانید از تور‌های موجود استفاده کنید چراکه قیمت تور کیش در برخی از فصول سال تخفیف‌های مختلفی را تجربه می‌کند اما اگر برای مسافرتی علاقه دارید تا شهر‌های مختلف را در طول مسیر ببینید می‌توانید با خودروی شخصی اقدام به سفر کنید. با در نظر گرفتن تمامی مزایایی که استفاده از تورهای گردشگری دارند، بسیار مهم است که از چه طریقی اقدام به تهیه و رزرو تور مورد نظر خود کنید. در همین راستا می‌توانید از لحظه آخر برای خرید انواع تور کیش استفاده نمایید. لحظه آخر با سال‌ها تجربه‌ای که در زمینه برگزاری انواع تورها دارد، می‌تواند خدماتی بسیار مناسب را به شما ارائه دهد و سفری خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا