رپورتاژ آگهی

زندگی در شهرک غرب یا سعادت آباد؟

چکیده : آشنایی کامل با محله های شهرک غرب تهران و سعادت آباد به همراه امکانات رفاهی و تفریحی این دو محله؛ به همراه جدول قیمت ملکی در شهرک غرب و سعادت آباد

زندگی در منطقه 2 تهران، با چالش های عدیده ای رو به رو می باشد، اولین قدم برای افرادی که قصد زندگی در منطقه 2 تهران را دارند، این است که زندگی در شهرک غرب است یا سعادت آباد؟

در میان تمامی محله های منطقه 2 تنها سعادت آباد و شهرک غرب است که این حجم از رقابت را در میان خود دارند و این رقابت ها به تنهایی سبب شده است تا هر دو از نظر کیفیت و میزان سطح زندگی هر سالی که میگذرد با پیشرفت های متعددی همراه باشد، برج سازی، فضای سبز، دسترسی به اتوبان ها هر یک از دسته اقداماتی به شمار می آید که شهرداری های این دو محله در حال انجام هستند تا هر چه زودتر بتواند مقام اول را در منطقه 2 تهران کسب کنند. اما مقام اول در میان محله های منطقه 2 تهران کدام است؟ در ابتدای راه بهتر است یک سری اطلاعات اولیه ای از سعادت اباد و شهرک غرب داشته باشید تا به شما بگوییم که کدام یک از این دو محله مقام اول را به دست آورده است.

سعادت آباد و شهرک غرب زیر ذره بین

خب با توجه به امکاناتی که در بالا مشاهده کرده اید، می توان فهمید که شهرک غرب تهران به نسبت سعادت آباد برتری بیشتری دارد، اما این موضوع تنها محدود به این موضوع نبوده و در ادامه با به دیگر ویژگی های این دو محله می پردازیم، اما در ابتدای راه متوجه شده اید که شهرک غرب تهران از سعادت آباد پیشی گرفته است. در این بخش می خواهیم به امکانات جزئی که در هر یک از این محله ها قرار دارد می پردازیم تا بفهمیم تا که در این بخش از امکانات کدام یک از این محله ها می تواند رتبه بالایی داشته باشد.

قیمت های ملکی در شهرک غرب و سعادت آباد 

در بخش امکانات هم می توان گفت که سعادت آباد و شهرک غرب به نسبت یکدیگر برتری خاصی در خود ندارند، ولی از نظر ساختاری که در شهر پیاده شده است، شهرک غرب به دلیل ساخته شدن توسط مهندسان امریکایی یکی از محله هایی است که می تواند برتری بیشتری به خود داشته باشید. این بخش از مهم ترین المان های هر محله است، قیمت های ملکی که می تواند بر آینده افراد ساکن در هر منطقه تاثیر گذار باشد. شما برای زندگی در شهرک غرب و سعادت آباد؛ باید با قیمت های هریک از آن ها آشنایی داشته باشید. در این بخش می توانید میانگین قیمت های بروز ملکی در این دو محله را مشاهده کنید.

4.2/5 - (4 امتیاز)
مرتبط:   در کجا از قطب نما استفاده می شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا