رپورتاژ آگهی

معرفی 7 برند ایمپلنت کره ای در ایران

ایمپلنت دندان یک درمان عالی برای بی دندانی است و پایه ایمپلنت که مهمترین جز آن است، توسط شرکت ها با کیفیت و هزینه متفاوتی تولید می شوند. ایمپلنت کره ای از برند های ایمپلنت اقتصادی می باشد که محبوبیت های زیادی در ایران دارا می باشد. در این مقاله به بررسی ایمپلنت های کره ای و انواع برندهای آن می پردازیم. 

ایمپلنت کره ای

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان  روشی درمانی ترمیمی است که برای رفع مشکل بی دندانی استفاده می شود. در حال حاضر ایمپلنت دندان بهترین روش جایگزینی دندان از دست رفته و درمان بی دندانی شناخته شده است. این روش درمانی علاوه بر این که دندان را درمان می کند ریشه دندان را نیز درمان می کند. به این دلیل که ایمپلنت دندان از چند بخش تشکیل شده است و اولین بخش و مهم ترین آن پایه ایمپلنت است که نقش ریشه دندان را بازی می کند و تاج دندان را مستحکم نگه می دارد و مانع تحلیل رفتن استخوان فک می شود.

بیشتر بخوانید » ایمپلنت دندان چیست؟ 

درمان به روش ایمپلنت دندان تحت یک عمل جراحی تهاجمی انجام می شود. پس از این که به طور دقیق مورد معاینه پزشک قرار گرفتید تحت یک عمل جراحی لثه را در ناحیه ای که نیاز به درمان دارد برش می دهند و سپس استخوان فک نمایان میشود. سپس به وسیله دریل مخصوص و تجهیزات مخصوص دندان پزشکی استخوان فک را سوراخ می کنند و پس از گذارندان این مرحله پایه ایمپلنت را درون استخوان فک قرار می دهند و لثه را اطراف آن بخیه می کنند. این عمل جراحی دارای طول درمان  طولانی می باشد زیرا استخوان فک باید رشد کند و اطراف پایه ایمپلنت را بپوشاند تا پایه ایمپلنت به خوبی در مکان خود مستحکم شود.

مرتبط:   7 مکانی که باورتان نمی شود روی کره زمین باشند!!

این فرایند را با نام جوش خوردن پایه ایمپلنت با استخوان فک می شناسند. پس از این که پایه ایمپلنت با استخوان فک جوش خورد تاج دندان را روی آن می چسبانند و یا این که پیچ می کنند و درمان به روش ایمپلنت دندان به اتمام‌ میرسد.

ایمپلنت دندان کره ای

ایمپلنت دندان در حال حاضر از مهم ترین قسمت های صنعت دندان پزشکی می باشد و از همین جهت شرکت های بزرگ زیادی در سراسر دنیا به تولید محصولات و ابزار ایمپلنت دندان و همچنین تحقیق در این زمینه پرداخته اند تا بتوانند با پیشرفت این درمان طول درمان و عمر درمان را افزایش دهند، هرچند باید بدانید در حال حاضر نیز برخی درمان های ایمپلنت دندان مادام العمر می باشند.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت 1402

همان طور که اشاره کردیم شرکت های بزرگی از سراسر دنیا مشغول به فعالیت در این زمینه هستند که یکی از کشور های تولید کننده ایمپلنت دندان کره ای می باشد. ایمپلنت کره ای توانسته با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مطلوبی که ارائه می دهد در ایران جایگاه خوبی برای خود ایجاد کند.

آشنایی با انواع ایمپلنت کره ای

ایمپلنت های کره ای نسبت به رقیبان اروپایی و آمریکایی خود در جایگاه سوم قرار می گیرند اما توانسته اند در دنیا نشان کیفیت برتر را با قیمتی مناسب دریافت کنند. در این بخش قصد داریم انواع ایمپلنت کره ای را برای شما شرح دهیم تا بتوانید با انتخابی صحیح یک کاشت ایمپلنت موفق داشته باشید.

انواع ایمپلنت کره ای

انواع ایمپلنت های کره ای از قبیل زیر هستند:

1- ایمپلنت کره ای Sewon medix

این برند یکی از مطرح ترین برند های کره ای تولید کننده ایمپلنت است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۰ شروع کرده است. این برند دارای گواهینامه KGMP می باشد و همچنین از کیفیت بسار بالایی برخوردار می باشد. ایمپلنت کره ای Sewon medix در کشور های آمریکایی، آسیایی و اروپایی توسط دندان پزشکان زیادی برای درمان بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. این برند تمامی تجهیزات مربوط به ایمپلنت (روکش، اباتمنت و پایه فلزی) را  با کیفیتی مطلوب تولید می ‌کند.

مرتبط:   راهنمای شکم‌گردی در دولت‌آباد تهران و خوراکی های خوشمزه عراقی

2- ایمپلنت کره ای osstem

از دیگر با کیفیت ترین برند های ایمپلنت کره ای می توان به شرکت اوستم اشاره کرد. این شرکت ایمپلنت‌ها را با بیو مواد با کیفیت می‌ سازد. شاید بتوان به عنوان مطرح‌ ترین نام تجاری کره ‌ای از شرکت اوستم را نام برد. ایمپلنت های این شرکت در فرایند های مختلف بارها مورد آزمایش قرار گرفته اند. کیفیت ایمپلنت های اوستم توسط fda  آمریکا وce  اروپا مورد تایید قرار گرفته است.

3- ایمپلنت کره ای مگاژن

یکی دیگر از پر طرفدار ترین برند های کره ای تولید کننده ایمپلنت که در میان دندانپزشکان و بیماران محبوبیت خاصی پیدا کرده است، برند مگاژن کره می باشد. خط تولید این ایمپلنت سازی بیش از ۲۰۰۰ ابزار ایمپلنت را تولید می کند. همچنین برند مگاژن کره مورد تایید fda  آمریکا می باشد. ایمپلنت های این برند از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و همچنین دارای هزینه بسیار مناسبی می باشند. این ایمپلنت ها ۱۰۰% استریل بوده و از سیستم پردازش SLA  استفاده می‌ کنند. این سیستم کمک می‌ کند تا ایمپلنت سریع ‌تر با استخوان پیوند خورده و بهبود پیدا کند. احتمال شکستن ایمپلنت بسیار پایین بوده و حداقل تحرک را نیز از بین می برد تا باکتری‌ ها نتوانند به ناحیه کاشت ایمپلنت نفوذ کنند و موجب شکست ایمپلنت شوند.

مرتبط:   قیمت آپارتمان نشینی در قلهک

4- ایمپلنت کره ای cis

این برند تولید کننده ایمپلنت علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد. برند کره ای   cis در کشور های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و بیش از ۹۸ درصد افرادی که درمان خود را با استفاده از ایمپلنت های این برند انجام داده اند درمانی موفقیت آمیز را تجربه کردند و دارای رضایت می باشند.

5- ایمپلنت کره ای biotem

این برند کره ای در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد و ایمپلنت های تولید شده توسط این برند در ۱۵ کشور مورد استفاده قرار می گیرند.  نوع ایمپلنت توسط این برند تولید شده راس آنها مستقیم یا مخروطی می باشد. ایمپلنت های تولید شده توسط این برند دارای کیفت مناسبی هستند و از هزینه بالایی برخوردار نیستند.

6- ایمپلنت کره ای dentium

این شرکت در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است. آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و مراکز آموزشی آن در سراسر جهان ایجاد شده است. ایمپلنت‌ های این شرکت پیشرفته بوده، اما در عین حال قیمت مناسبی دارد. برخی از ایمپلنت‌های این برند VIP  بوده و برخی دیگر نسبتا ارزان هستند. به دلیل استفاده از فناوری پیشرفته در هنگام تولید آن ها، طول عمر این ایمپلنت‌ها بالا است.

7- ایمپلنت کره ای neo biotech

این برند ایمپلنت سازی ایمپلنت های خود را در تنوع بالا تولید می کند و پزشکان می توانند این ایمپلنت دندان  را برای انواع جراحی های ساده و پیچیده مورد استفاده قرار دهند. ایمپلنت های این برند دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی هستند و سریعا با استخوان فک جوش می خورند. در نتیجه در سخت ‌ترین جراحی‌ ها نیز احتمال موفقیت کاشت آن ها بسیار بالا است.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا