مجله خودرو

اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد ! چرا در ثبت نام این خطا را میدهد؟

ممکن است شما نیز در زمان ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو با این پیام مواجه شده باشید که اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد! در ایرانیجو به بررسی عوامل نمایش این خطا پرداخته ایم.

خطای اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد!

در زمان ثبت نام در سامانه یکپارچه لازم است که حتما حساب وکالتی داشته باشید و حساب شما توسط سامانه تایید شده باشد، پیام خطای اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد به چند دلیل ممکن است نمایش داده شود که عبارتند از:

  • مراجعه در زمان نادرست
  • عدم ایجاد حساب وکالتی
  • تایید نشدن حساب توسط سامانه
چرا با پیام اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد مواجه میشویم؟
چرا با پیام اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد مواجه میشویم؟

مراجعه در زمان نادرست

بر اساس اعلام امید قالیباف در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو، از تاریخ 16 اردیبهشت و زمانی که اعلام میشود مراجعه کنندگان میتوانند نسبت به ایجاد حساب وکالتی اقدام کنند و اگر قبل از این تاریخ به سامانه مراجعه کنند با خطا مواجه میشوند.

عدم ایجاد حساب وکالتی

اگر در تاریخ اعلام شده به سامانه مراجه کرده اید و با این خطا مواجه شده اید، به این معنی است که احتمالا شما حساب وکالتی برای سامانه یکپارچه ایجاد نکرده اید و باید اقدام به ایحاد حساب کنید.

تایید نشدن حساب توسط سامانه

در دور اول ثبت نام یکپارچه، برای برخی این اتفاق افتاده است که حساب وکالتی ایجاد کرده اند اما باز در زمان ثبت نام در سامانه یکپارچه با خطای تایید نشدن حساب توسط سامانه مواجه میشوند، که این مورد به این دلیل است که بعد از ایجاد حساب ممکن است مدت 1 تا 3 روز طول بکشد تا حساب شما توسط سامانه تایید شود. پس توجه کنید که ایجاد حساب را به روزهای پایانی موکول نکنید.

مرتبط:   بهترین مکانیک سیار تهران [لیست 10 تایی] تعمیر خودرو در محل

سخن پایانی

در زمان ثبت نام در سامانه، باید حتما بر اساس زمان بندی اعلام شده از طرف وزارت صمت اقدام کنید و نکته دیگر این است که حتما در روزهای اولیه ثبت نام خود را انجام دهید و از انداختن به روزهای پایانی اجتناب کنید چرا که ممکن است با وجود ساختن حساب وکالتی با پیام اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد مواجه شوید، زیرا مدتی طول میکشد تا اطلاعات بانک ها در سامانه تایید شود.

4.5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. پولو ریختیم حساب.الان میخایم ثبت نام کنیم میگه حساب وکالتی تایید نشد .باید چ کرد؟راهی هس؟یه فردا وقت واسه ثبت نامه😕

  2. سلام من حسابمو وکالتی کرده بودم حتی پیام اومد رو صفحه گوشیم که حساب شما وکالتی میباشد ولی الان نمیتونم ماشین انتخاب کنم میزنه حساب وکالتی یافت نشد میشه بگین باید چکار کنم لطفااااااا؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا