ساوجبلاغ

ابراهیم آباد کرج : همه چیز در مورد روستای ابراهیم آباد ساوجبلاغ

ابراهیم آباد کرج
روستای ابراهیم آباد کرج

روستای ابراهیم آباد کرج کجاست ؟

یکی از روستاهای ساوجبلاغ در کرج می باشد . دارای ویژگی های منحصربه فردی است و به دلیل آب و هوا و خاک حاصل خیز دارای میوه های بسیار خوبی از جمله : گردو ، آلو، انگور و سیب می باشد.

آب و هوا و سرسبزی این روستا ، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است و اکثر گردشگران به خریداران ویلا و باغ در این منطقه تبدیل می شوند.

خرید ویلا در روستای ابراهیم آباد ساوجبلاغ

خرید ویلا در روستای ابراهیم آباد یکی از انتخاب های بسیار خوب می باشد که دارای یک محیط آرام برای تفریح می باشد .

ویلا در روستای ابراهیم آباد با قیمت های مناسب و با متراژهای متفاوت است تا عزیزانی که قصد خرید ویلا در ابراهیم آباد دارند با بودجه کم می توانند خرید کنند.

آب و هوای روستای ابراهیم آباد کرج

روستای ابراهیم آباد دارای آب و هوای بسیار خوبی می باشد که همین مسئله باعث پیشرفت این منطقه شده است که دقیقا افرادی را که به دنبال سرمایه گذاری در یک موقعیت خوب هستند را به خود جذب می کند.

امکانات روستای ابراهیم آباد کرج

این روستا دارای برق ، آب ، گاز ، خانه بهداشت و … می باشد که ساکنین این روستا به راحتی می توانند نیازهای روزمره خود را برطرف کنند.

مرتبط:   طاووسیه کرج : همه چیز در مورد طاووسیه ساوجبلاغ

ویژگی های ابراهیم آباد ساوجبلاغ

یکی از برترین ویژگی های ابراهیم آباد که معمولا اول به چشم می آید اشتراک منابع طبیعی که آب است در سایر مناطق صورت می گیرد.

وجود آب سبب می شود تا زمین های یک منطقه به خوبی سرسبز شده و به دلیل حاصل خیزی کشت میوه در آن بسیار خوب و مرغوب خواهد بود .

به همین دلیل خرید زمین در ابراهیم آباد بین خریدارن بسیار زیاد شده است .

از گذشته تا به اکنون زندگی در طبیعیت علاقمندان خاصی داشته است زیرا طبیعت و اصوات آن همسشه باعث بدست آورن آرامش برای آدم می شود .

گسترش شهرسازی و آلودگی های زیاد هوا معمولا ساکنین تهران را مجبور به گذراندن اوقات فراغت و تفریحی خود به دور از آلودگی کرده است.

همین یک دلیل خود باعث شده است که عده ی زیادی از مهاجران ومسافران به سمت مناطق حومه تهران و کرج روانه شوند تا اندکی در هوای تمیز تنفس کنند .

روستای ابراهیم آباد ساوجبلاغ
روستای ابراهیم آباد ساوجبلاغ

پوشش گیاهی و جانوری ابراهیم آباد کرج

در گذشته گیاهان گوناگونی در این منطقه وجود داشت که عبارت است از : نی ، گزنه ، گل گاوزبان ، شیوران (خاک شیر) و غیره .

اما بیشتر شدن باغ و سیمانی شدن جوی های آب و افزایش چاه های آب تقریبا بیشتر این نوع گیاهان از بین رفته و در باغ ها فقط چند نوع علف بیشتر نمی بینی .

مرتبط:   شهرک آفتاب سهیلیه کرج، بررسی موقعیت، آب و هوا و جاهای دیدنی

حیوانات و پرندگان زیادی مانند : سگ ، روباه ، شغال ، گرگ ، خرگوش ، سمور، لاک پشت ، مار ، کلاغ، زاغچه ، کبوتر، بلبل ، دم جنبانک، پرستو ، سار ، سهره ، گنجشک و پرندگان مهاجر در این منطقه دیده می شد.

لینک های کوتاه :

https://b2n.ir/m03327

https://bit.ly/3xC4ZvO

https://iraniju.ir/sa-ebrahimabad

5/5 - (1 امتیاز)

یکتانت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا