پکیج کرج

منبع انبساط پکیج در کرج، فروش، نصب و تعمیر

یکی دیگر از دیگر قطعه‌های مهم در پکیج‌های دیواری، منبع انبساط است که موظف به بالانس کردن فشار آب گرم در درون منبع و مخزن‌ها است. علاوه بر این می‌بایست آب راد با فشار به درون رادیاتورها و برای آب مصرفی نیز منتقل کند. برای تعمیر منبع انبساط پکیج در کرج با ما تماس بگیرید.

اعزام تعمیرکار پکیج در کمترین زمان به محل مشتری
اعزام تعمیرکار پکیج در کمترین زمان به محل مشتری

شماره تماس تعمیرگاه مجاز : 09381576383

بهترین تعمیرگاه پکیج، دارای مجوز رسمی

ارائه خدمات در سراسر شهر

5/5 - (1 امتیاز)

مرتبط:   تعمیر پکیج در دهقان ویلا با 180 روز گارانتی، سرویس تخصصی

منبع انبساط در پکیج

در کل منبع انبساط به مخزنی می‌گویند که کبود آب را در گردش داخل سیستم‌های حرارت مرکزی جبران کرده و همچنین فشار اضافی و بیش از اندازه‌ی سیالات گرم شده را به خوبی بالانس کند.

در صورتی که پکیج شما نیاز به سرویس دوره ای دارد میتوانید با بهترین سرویس کار پکیج کرج تماس بگیرید.

به طور خلاصه وظایف منبع انبساط در پکیج دیواری عبارتند از:

  • در دستگاه‌های گرمایشی، کمبود فشار آب را جبران کند
  • برای جلوگیری از ترکیدن پکیج، فشار آب گرم که بر اثر زیاد شدن حجم آب ممکن است زیاد شده باشد را کم کند.
مرتبط:   تعمیر سنسور حد پکیج در کرج، تعویض سنور حد

شرح وظایف منبع انبساط

بر اثر حرارت دیدن، دمای آب که در درون لوله‌های پکیج در گردش هستند بالا رفته و در نتیجه حجم آب که در حال گردش است نیز بیشتر می‌شود.

اگر حجم آب افزایش پیدا کند ممکن است به اتصالات و لوله‌های این سیستم گرمایشی فشار وارد شود و در نتیجه قسمت‌های مثل دیگ سیستم گرمایشی ساختمان منفجر شود و ترکیده شود.

برای پیشگیری از این مشکل، شیر اطمینان سیستم موظف است که بخشی از آب درون مخزن را تخلیه کند و از وارد شدن فشار بیش از حد به سیستم جلوگیری کند.

اما به این نکته توجه کنید که ممکن است شیر اطمینان در مشکلات فنی شروع به کار نکند و باعث به وجود آمدن خطراتی نیز بشود و از طرفی هم ممکن است با باز شدن این شیر، بخش زیادی از آب گرم درون مخزن هدر برود.

در نتیجه به این شیر‌های اطمینان نباید متکی باشید و می‌بایست از منبع و یا مخازن اطمینان استفاده کنید.

مخزن‌های اطمینان بر لوله‌های رفت و برگشت پکیج و یا بر سر راه منبع انبساط نصب می‌شوند و به شما کمک می‌کنند که به سادگی متوجه تغییراتی که بر اثر فشار ایجاد شده، شوید تا بتوانید به راحتی این تغییرات را کنترل کنید. همچنین به جبران مشکل کاهش فشار آب که بر اثر نشتی در سیستم به وجود آمده نیز بپردازید.

مرتبط:   تعمیر پکیج در ساسانی با 180 روز گارانتی، سرویس تخصصی

انواع منبع‌های انبساطی

این منبع‌ها دو نوع دارند که عبارتند از:

  • باز
  • بسته

منبع انبساط باز مستقیما با هوای آزاد ارتباط دارند و در حقیقت فشار بر روی سطح این منبع‌ها و مایعاتی که درون آن‌ها در حال گردش هستند وارد می‌شود.

برای اینکه بتواند فشار کل سیستم را به خوبی کنترل و بالانس کند و همچنین مانع هدر رفتن آب بشود، می‌بایست همواره در ارتفاع بالا‌‌تری نسبت به آخرین مبدل حرارتی موجود در ساختمان قرار بگیرد.

با توجه به نکات گفته شده، این مخزن‌ها اصولا بر روی پشت بام نصب می‌گردد تا نسبت با بقیه اجزای پکیج ارتفاع بالا‌‌تری داشته باشد و علاوه بر این با هوای آزاد مستقیم در ارتباط باشد.

کدام نوع منبع انبساط بهتر است؟

مخزن منبع انبساط باز برای سیستم‌های گرمایشی که فشار کمی دارند مناسب‌تر هستند چون این مخزن با کمک فشار هوای محیط بیرون از پکیج، فشار هوای داخل سیستم را تنظیم و کنترل می‌کند.

فروش و تعمیر منبع انبساط پکیج در کرج

چنانچه قصد خرید منبع انبساط برای پکیج دیواری یا زمینی در کرج را دارید با ما تماس بگیرید، تعمیر و تعویض منبع انسباط نیز توسط تیم متخصصین ما در سراسر کرج قابل انجام است.

5/5 - (1 امتیاز)

یکتانت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا