وبلاگ

مرگ دانش اموز مینو دشت ۹ ساله در اردوی مدرسه + مقصران

در اردوی دانش آموزی روز دوشنبه ۲۹ آبان که با وجود هشدار‌های هواشناسی در جنگل‌های مینودشت برگزار شد، بر اثر وزش باد و سقوط درخت ، دو دانش آموز و یک معلم، مصدوم شدند که متاسفانه یک دانش آموز بر اثر شدت جراحات پس از چند روز کما، درگذشت.

ماجرا چه بود؟

دوشنبه هفته گذشته ۲۹ آبان در شرایطی که به نظر می‌رسید هوا خوب و آفتابی است، دانش‌آموزان یکی پس از دیگری سوار ماشینی شدند که قرار بود آن‌ها را به جنگل‌های باقرآباد ببرد. یکی از آن‌ها عماد ۹ ساله بود؛ تنها پسر خانواده که اتفاقا آن روز، سالروز تولدش بود و پدر و مادرش برای جشن تولد او برنامه‌ریزی کرده بودند.

قرار بود وقتی عماد از اردو برگشت، برایش جشن تولد بگیرند، اما او رفت و دیگر برنگشت». این‌ها را یکی از آشنایان پسربچه ۹ ساله که در جریان اردوی دانش‌آموزی در شهرستان مینودشت جانش را از دست داده است، می‌گوید. اردویی که به رغم هشدار‌های هواشناسی در یک روز طوفانی برگزار شد و پایان هولناکی داشت.

شناسایی مقصران مرگ دانش اموز مینودشت چه کسانی بودند؟

بنا به گفته دادستان عمومی مینودشت:

آموزش و پرورش شهرستان و مسئولان مدرسه شاهد این شهر به دلیل نادیده گرفتن هشدار‌های هواشناسی و اداره منابع طبیعی مینودشت نیز به عنوان متولی پارک جنگلی «باقرآباد» که مسئول شناسایی و جمع آوری درختان فرسوده و ناپایدار محل برگزاری این اردوست، مقصر شناخته شدند و درصد قصور هر بخش نیز مشخص شده است.

5/5 - (1 امتیاز)
مرتبط:   کرکره برقی چیست؟ 12 نوع کرکره برقی و اجزای آن + مزایا و معایب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا